وبلاگ گروه هنر استان چهار محال و بختیاری

فعالیت های هنری گروه استان چهارمحال و بختیاری

وبلاگ گروه هنر استان چهار محال و بختیاری

فعالیت های هنری گروه استان چهارمحال و بختیاری

 

جمعی از هنرآموزان  و هنر جویان  استان دریک اقدام خداپسندانه و بی سابقه دیوارهای اتاق های کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان کاشانی شهرکرد را رنگ آمیزی و نقاشی نمودند 

به گزارش اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری، هنرآموزان و هنر جویان  هنرستان  های شهرکرد و بروجن و لردگان و دانشجو معلمان رشته گرافیک دریک اقدام خیر خواهانه  و بی سابقه با همکاری گروه آموزشی هنر فنی – کار دانش دیوارهای اتاق های کودکان مبتلا به سرطان بخش خون و انکولوژی بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد را رنگ آمیزی و نقاشی نمودند.

مدیرکل آموزش و پرورش با حضور در این بخش بیمارستان و بازدید از روندکار طی سخنانی ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه گفت: در ماه مبارک رمضان، هنرآموزان، هنر جویان  و دانشجو معلمان استان با همکاری گروه هنر استان کاری ارجمند و بی سابقه انجام دادند.

علیرضا کریمیان افزود: رنگ آمیزی و نقاشی دیوار اتاق های کودکان نقش مهمی در تسکین و تخفیف دردهای روحی و جسمی آن ها و والدین شان دارد و کودکان شادمانه تر کار درمان خود را انجام می دهند.

کریمیان با اشاره به اینکه انجام این کار پسندیده از انگیزه کمک به هم نوع منشأ گرفته است، افزود: با انجام این کار نشان دادیم که به یاد کودکان سرطانی هستیم.

 وی عنوان کرد: انجام این کار تا جایی که ما سراغ  داریم در کشور بی سابقه است و ما می خواهیم که این کار خیر در سایر استان های کشور ترویج یابد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از همکاری و همیاری کارکنان بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد بویژه مدیر نیک اندیش آن گفت: استفاده از ظرفیت های این دو نهاد دولتی و هم افزایی باعث انجام کاری بزرگ و خداپسندانه شد.

در ادامه دکتر زین العابدین ملک پور، مدیر بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد با قدرشناسی ازگروه هنر استان و هنرآموزان، هنر جویان و دانشجو معلمان استان برای انجام این امر خیر گفت: بهترین بخش بیمارستان را به کودکان سرطانی اختصاص داده ایم و با زیباسازی فضای این بخش زمینه حمایت همه جانبه از کودکان معصوم مبتلا به سرطان را فراهم نموده ایم.

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۳
گروه هنر استان چهارمحال و بختیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی